2008. január 23., szerda

64 bit-nyi Ubuntu

Mivel nemrég hozzám került egy gép, amely 64 bites AMD procit tartalmaz, így kihagyhatatlan számomra egy jó kis teszt!:)
Telepítettem rá 64 bites Ubuntu 7.10-et. Sosem volt ilyen masinám, izgalommal tekintettem az új feladat elé!:) A régi Athlon XP-hez képest szédítő a sebesség, pedig az sem egy rossz proci, engem évekig nem tudtak róla lebeszélni a haverok. Telepítés gond nélkül ment, futnak az alap programok is, úgy nézem minden ok. Gondoltam telepítem a gDesklets nevű progit, amit a régi gépen nagyon megszerettem, mert jól is néz ki, és még hasznos infókat is közöl. Na ez sajnos nem jött be!:( Nem hajlandó futni, bármit csinálok is vele! Még nem próbáltam forrásból feltenni, ez még vissza van. Majd meglátjuk!

Egyenlőre ennyi, de folytatom a tesztet! Ha bárkinek van akár pozitív, akár negatív tapasztalata a témával kapcsolatban, az kérem reagáljon!

2 megjegyzés:

  1. Flash-t is megnézted? Adobe szarik kiadni 64bites verziót és ugyan van megoldás, de tavasszal majd lesz 64bites gépem, de tuti csak 32-es Linux megy majd rá. Tudom, hogy nem lesz olyan, de ahogy olvastam még kevés teljes 64bites rendszer van.

    VálaszTörlés
  2. Természetesen a Flash sem ment.:) Kénytelen voltam a gnash-t feltenni, ami persze mint tudjuk elég bogaras jószág!

    VálaszTörlés