2010. augusztus 16., hétfő

Hasznos Live CD-k 5. Trinity Rescue Kit

Korábban bemutattam 4 által hasznosnak vélt live cd-t és ma találtam egy újabbat. Ez a Trinity Rescue Kit aminek már a nevéből is lehet következtetni a céljára. Elsődleges célja az adatmentés, helyreállítás és még sok egyéb hasznos lehetőség. Grafikus felületet én nem találtam de ezeknél a disztribúcióknál nem ez a cél hanem hogy karakteresen gyorsan meg lehessen oldani a problémákat. Bebootolható lemezről de akár egy pendrive-ról is így bárhová magunkkal vihetjük.

Jellemzői:

  • windows-os jelszavak nullázása
  • 5 féle víruskereső online frissítési lehetőséggel
  • samba fájlszerver futtatása
  • takarítás winclean-nel
  • teljes proxyszerver támogatás
  • ssh szerver futtatása
  • elveszett partíciók visszaállítása
  • törölt fájlok visszaállítása
  • széleskörű hardver támogatás
  • UTF 8 karakter támogatás
  • 2 rootkit kereső alkalmazás
  • teljes ntfs írási lehetőség
  • backup lehetőség "pi" segítségével
  • man oldalak minden parancshoz
  • midnight commander
Letöltés itt: http://trinityhome.org/Home/index.php?wpid=112&front_id=12
Honlap: http://trinityhome.org/Home/blog.php?front_id=15

Képek





1 megjegyzés:

  1. Szia,

    Nagyon jó, hogy így részletesen írsz a Live CD-ről.
    Be is tettem a Live CD-k címkés írásaid linkjét egy korábbi írásomba, mert tényleg jók.

    http://pctamogatas.blogspot.com/2010/06/bepillantas-live-cd-k-vilagaba.html

    A bejegyzésed kapcsán ránéztem a hivatkozott lapra és jó látni, hogy ebben a kiadásban már valóban mennek a vírusirtók is, mert a korábbiban csak 1-2 volt belőle használható.

    További hasznos bejegyzéseket:)

    -mono-

    VálaszTörlés