2008. augusztus 14., csütörtök

Újdonság és egy kérés

Már láttam máshol is ezt a dolgot, és arra gondoltam én is bevezetem itt. Végre elárulom miről is van szó. Tehát, ezentúl bárki küldhet nekem ubuntus leírást (hogyant) e-mailben. Aztán majd kirakom az oldalra. Természetesen a készítő nevével, nicknevével együtt. Ha van egy probléma amit megoldottál, és szeretnéd közzétenni, akkor itt lehetőséget biztosítok neked. Lehet olyan, hogy milyen programot hogy lehet fölrakni, vagy éppen milyen wifi kártyát hogyan állítottál be,stb. Rád bízom. Ha lehet akkor képernyőképekkel illusztráld a dolgot. Ide küldhetők a leírások: fmihailov at lajt pont hu

Ezen kívül lenne egy abszolút nem ide illő kérésem/kérdésem is. Ha valaki rendelkezik kidolgozott BME angol középfokú tételekkel, akkor az nagy szívességet tenne vele ha elküldené szintén a fenti címre. Hamarosan szükségem lesz rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése