2015. március 9., hétfő

Videók és zenék letöltése YouTube-ról ClipGrab-al

Nemrégiben szükségem lett volna néhány zeneszámra a YouTube-ról, de nem tudtam hogyan kezdjek hozzá. Arra gondoltam, hogy valami FF kiegészítőt fölpakolok és azzal szedem le. Végül rátaláltam erre a hasznos kis programra, a ClipGrab-ra. Elérhető mind linux mind Windows alatt. Nagyon könnyű kezelni és ez a lényeg.

ClipGrab használata


Ha már föltelepítetted (a legtöbb disztribúcióban elérhető), akkor érdemes az első füllel kezdeni a program indítása után. Itt tudsz rákeresni a zenékre, egyéb videókra.




A második fül az, ahol le tudod tölteni amit szeretnél. A formátumok a következők lehetnek:

  • Az eredeti videó letöltése
  • MPEG4
  • Csak az MP3
  • Ogg Theora
  • WMV
  • OGG Vorbis



A beállítások fülön csak az alap dolgokat lehet megváltoztatni.


 

6 megjegyzés:

  1. Sajnos a natív "videolopó" programok nem tudják követni a megosztó site-ok gyakori változásait, ehelyett javaslom neked a keepvid dot com weboldalt, ez szinte mindent le tud tölteni neked.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a ClipGrab csak 360-ban akarja lementeni a videókat.

    VálaszTörlés
  3. A videó letöltést nem próbátam. Csak úgy tudod letölteni, ahogyan fel van töltve. Abban a felbontásban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 1080p videót is csak 360-ban engedi. Az FF kiterjesztések ugyanazt a videót 720p-ben is le tudják tölteni.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés