2014. augusztus 7., csütörtök

Peach OSI rendszer



Szeretném bemutatni mind teljes kezdő a Peach OSI  rendszert amely az Ubuntu 14.04-re épül.
Maga a telepítésnél kiderül hogy ,sok mindent előre telepít a rendszerrel nem kell keresgélni különböző programok után.



Miután feltelepült vettem észre hiába állítottam be a magyar nyelvet,angol nyelvű volt minden.Iszkiri megkerestem a a nyelv választást ,letöltöttem majd telepítettem .Semmi változás gondoltam restart majd jó lesz.Megtörtént és,igen sikerült.Menübe bementem megtaláltam az ubuntu tweakert,kicsit belenézve látom lehet telepíteni chromot ,skypet ,gondoltam uccu neki ha már fent van mehet is.Megtörtént a telepítés hozzákezdtem ,hogy barangoljak a neten.Beírva a keresőbe mit is szeretnék elérni derült ki nem magyar a billentyűzet.Na bum gondoltam akkor neki látok megkeresem beállítom.Odaérve látom a lenyíló menüben 200 féle billentyüzet kiosztás szerepel.Ejnye de alaposak ,mindegy megkerestem az enyémet és be állítottam.Újabb restart majd megjelent a Magyar nemzeti lobogó a jobb felső sarokban.Sajnos csak eddig jutottam mert megált a hdd.Csere után tovább fogom tesztelni.Remélem van ki használja ,esetleg bővebben is tud írni róla.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése