2014. június 5., csütörtök

Tiltólista beállítása Transmission alatt, avagy hogyan blokkolhatjuk a keresőrobotokat?

Míg pl. Németországban igen szigorúan büntetik a fájlcserélést, addig kicsiny hazánkban - igen sokan - könnyelműen torrenteznek. Az alábbi screenshot-tal szeretném bemutatni, hogy hogyan vadásznak ránk a szolgáltatók.


Mindössze pár másodperce futtattam a programot, és a Peerguardian kapásból 3 db hazai szolgáltató keresőrobotját fogta meg.
A képen látható progit Ubuntu alatt használtam, telepítési leírás ezen a linken található:
http://sourceforge.net/p/peerguardian/wiki/pgl-Install-DebianUbuntu/

De térjünk vissza a Transmission adatvédelmi beállításához.

A szerkesztés/beállítások/adatvédelem fülön először is be szoktam állítani a titkosítás megkövetelését, majd a Tiltólista engedélyezéséhez teszek egy pipát. A mellette lévő üres mezőbe pedig az alábbi oldalon található szűrők közül beillesztek egyet (az update URL mezőkből):

https://www.iblocklist.com/lists.php

Én a level1-et választottam. Miután beillesztettük a linket az üres mezőbe, kattintsunk a Frissítés gombra. Pár másodperc elteltével láthatjuk, hogy a tiltólistánk több, mint 200 ezer szabállyal bővült. (A Peerguardian beállításaiban akár több szabályt is létrehozhatunk).

Aki teheti, használja együtt a két progit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése