2013. április 11., csütörtök

Great Little Radio Player Ubuntu alatt

A GLRP egy robusztus rádió lejátszó program Ubuntu és Fedora alapú disztribúciókhoz. Nagyjából 300 rádióadót lehet elérni vele világszerte. Elég nagy kollekcióval rendelkezik, de nem ez a legfontosabb jellemzője.

Néha online rádiózás közben előfordulhatnak problémák. Ilyen lehet, hogy bár jól írtad be a címet, mégsem működik a rádió. Ennek oka legtöbbször az elégtelen/lassú internet kapcsolat. Ekkor türelmesnek kell lenned és később újra megpróbálni behozni az adót.

Miután megvan a kívánt csatorna, kattints rá majd várj egy kicsit a kapcsolódásra. Néha több internetes szerveren is keresztül kell mennie a kapcsolatnak. Néhány állomás kategorizálva is van különböző stílusok szerint.

Great Little Radio Player telepítése




Szerencsére nem lesz túl bonyolult művelet. Csak le kell tölteni egy deb csomagot innen majd telepíteni.


Forrás: http://www.ubuntugeek.com/great-little-radio-player.html

3 megjegyzés:

  1. Teljesen letisztult, jó kis program.
    Nekem nagyon bejön, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    előre is bocsi a kritika miatt.

    Meg szellőztetted hogy:
    "Nagyjából 300 rádióadót lehet elérni vele világszerte. Elég nagy kollekcióval rendelkezik, de nem ez a legfontosabb jellemzője."

    Értem én, de akkor mi is a legfontosabb jellemzője?!

    Úgy érzem nagyon össze van csapva a bejegyzés. Csak azt tudtam meg, hogy "A GLRP egy robusztus rádió lejátszó program Ubuntu és Fedora alapú disztribúciókhoz." Minden pont ugyanolyan rajta, mint akármilyen más online rádiós szoftverben. Legalább is a leírásból ez derül ki. Akkor miért a cikk? Nem értek én semmit se. :/

    VálaszTörlés
  3. Szia Gábor!

    Valóban lehet a cikkben furcsaság, de az eredeti angol szöveget próbáltam fordítani több-kevesebb sikerrel. Nekem sem volt minden világos, de nagyjából ez volt a lényeg. Az igyekezetet kell értékelni. :-)

    VálaszTörlés