2012. szeptember 19., szerda

Modem manager grafikus felülettel


Ez a kis program grafikus felületet nyújt a modem manager démonhoz. Így bizonyos beállításokat könnyebben el tudsz végezni.

Főbb jellemzők:

  • GTK3 felület
  • SMS küldés és fogadás 
  • USSD kérés és válasz küldés 
  • modem is SIM információk kinyerése (eszköz infó, operátor név, IMEI, típus, jel erőssége, IMSI/ESI)
  • képes felderíteni az elérhető mobilhálózatokat

Modem Manager telepítése

Nyisd meg a terminált és írd be a következőket:

sudo add-apt-repository ppa:linuxonly/modem+manager+gui

sudo apt-get update


sudo apt-get install modem-manager-gui  






Forrás: http://www.ubuntugeek.com/modem-manager-gui.html

3 megjegyzés:

  1. Kipróbáltad? Én anno feltettem, de nem ment :( Látta az eszközt, adatokat rendben leszedte, de se olvasni nem tudta az SMS-eket, se küldeni nem tudtam :(
    Huawei E220

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanez a helyzet Huawei E352-vel is

      Törlés
    2. Kedves Laci! Természetesen nem próbáltam ki, mert arra már végképp nem lenne időm és energiám. Az lenne a jó, ha minden cikk végére odaírhatnám nem próbáltam ki, de az hülyén nézne ki. Már többször írtam, hogy számomra fontosak az olvasói visszajelzések mert kiderül mi a helyzet az adott programmal, disztribúcióval. Meg persze a többieknek is segít, akik kipróbálás előtt vannak. Nem tudom van-e lehetőség jelezni valahol, de talán kellene, hogy nem műkszik a modemekkel.

      Az lenne az ideális, ha a blogot (ismét) többen írnánk és akkor valaki fordítana, valaki pedig élesben kipróbálna mindent. Egyedül sajnos nem megy. :-(

      Törlés