2007. november 27., kedd

Pidgin

A minap panaszkodott egy ismerősöm, akit nemrég sikerült "megtérítenem", hogy kénytelen áttérni a Skype-ra, mert Linux alá nincs MSN.
MSN valóban nincs, de létezik számtalan klón, melyek kiválóan kezelik az MSN fiókot!
GNOME felhasználók számára mindenképpen a Pindig nevű üzenetküldőt javaslom, amely a messengeren kívül sok más üzenő hálózatot támogat.


A szépséghibája a dolognak, hogy itt csak írásban beszélgethetünk, hiszen a program nem támogatja a mikrofont. Ez mondjuk engem nem zavar, jobban szeretek írni mint beszélni.:)

Amint látjátok, Magyar nyelven közli mondanivalóját, és nagyon egyszerű a felület, gyors, könnyen kezelhető.

Létezik belőle Ubuntu csomag, így elérhető a Synaptical, vagy a Hozzáadás/Eltávolítás menüben.
Kicsit frissebb verzió van a weblapon: http://www.pidgin.im/, de ezt forrásból kell telepíteni.

Jó beszélgetést:)

2 megjegyzés:

  1. Hali,
    Tök király az oldal meg minden, én mostanában kezdtem el így olvasgatni, keresgélni linuxos dolgok után, és tényleg marhára tetszik. Az oldalad is segít sokminenben. Na, mindegy.

    A lényeg az, hogy ha nem is pontosan MSN, de egy ún. aMSN igenis van linuxra, amit fejlesztenek is rendesen, és gyakorlatilag ugyanaz, mint a vindózos msn, több éve azt használom. Igaz eddig semmilyen csomagban nem láttam, aptitude-al töltöm le.
    Na, csak ennyi, sok sikert továbbra is,
    Domi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök hogy egy újabb Linux "rajongót" üdvözölhetek oldalamon.:) Köszi a dicséretet.
    Az általad említett aMSN nevű programot ismerem, én is használtam, valóban nem rossz.
    Egyébként Ubuntu csomag létezik belőle.
    HP

    VálaszTörlés