2007. december 16., vasárnap

DVD-Író

Elég sza* napom van ma!:(
Korán ébredtem a tegnapi piás este után, csipás szemmel és fájó fejjel. Összetapadt szemhéjaim gyengéd, nedves technológiával való szétválasztása után arra a megállapításra jutottam, hogy a hócipőm nincs éppen optimális állapotban, éppenséggel fullon van. Nem lesz ma semmilyen motorverseny, sem egy kis F1, mivel tél van:(((.
Akkor írok DVD-t, úgyis van mit mentenem! Kedvenc Linuxom láttán kicsit enyhült a hangulatom, még egy kis AC/CD-t is betettem, de csakhamar jött az újabb csapás. MEGHALT A DVD-ÍRÓ!!! Jaj NEEEEE! Jöhet még ma valami?

Kérek kis segítséget Linuxos barátaimtól.
Milyen DVD-író-t szeret a Linux?
Ha már vásárolnom kell, a legjobbat akarom! Kérem osszátok meg velem tapasztalataitokat!

2 megjegyzés:

  1. DVD íróval kapcsolatban annyira nem hallottam még gondot Linux alatt.
    Én Pioneer-110D-t használok, bár nem írok aktívan, leggyakrabban különböző disztrókat kipróbálásra RW-re. Nekem bevált, de nem biztos, hogy annyira lehet ezt a típust kapni. A Pioneer szerintem jó márka, 2-3 típust is használtam már, sokáig bírják.

    VálaszTörlés
  2. Nekem az LG néha elég zűrös volt, persze lehet hogy csak az én példányom volt ilyen.
    A Pioneer nekem is szinpi, utána fogok nézni!
    Köszi az infót!

    VálaszTörlés